Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
Nabór na stanowisko Kierownika Kadr i Kontroli  
Forma zatrudnienia
umowa o pracę na czas nieokreślony  
Rodzaj pracy
kadry /doradztwo personalne  
Stanowisko
Kierownik Kadr i Kontroli  
E-mail
dps@dpsgnojno.pl  
Telefon
41 353 20 42  
Fax
41 353 20 42  
Data składania
2019-11-12  
Data wygaśnięcia
2019-11-12  
Tagi
 
Województwo
ŚWIĘTOKRZYSKIE  
Powiat
buski  
Gmina
Gnojno
Miasto
Gnojno  
Ulica
 
Numer budynku
118  

DYREKTOR DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ

W GNOJNIE

Ogłasza nabór na stanowisko Kierownik Działu Kadr i Kontroli

 

  1. Nazwa i adres jednostki: Dom Pomocy Społecznej w Gnojnie, Gnojno 118, 28-114 Gnojno.

 

  1. Wymagania niezbędne:

 

  • Obywatelstwo polskie
  • Wykształcenie wyższe o profilu: prawo, administracja, zarządzanie
  • Minimum 5 letnie doświadczenie pracy w administracji samorządowej
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych ora korzystania z pełni praw publicznych
  • Niekaralność (osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do dostarczenia oryginału „Zapytanie o udzielenie informacji o osobie” z KRS)
  • Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych i wydanych na ich podstawie przepisów wykonawczych, ustawa o samorządzie powiatowym oraz innych niezbędnych na w/w stanowisku przepisów.
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • Wymagania dodatkowe:
  • Znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie systemu kancelaryjnego,
  • Biegła obsługa programów komputerowych, w szczególności pakietu Microsoft Office
  • Znajomość elementów zarządzania zasobami ludzkimi /m.in. oceny pracownicze, systemy motywacyjne/.
  • Samodzielność, komunikatywność, odporność na stres, dyskrecja, lojalność wobec pracodawcy, sumienność.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  2. Pełny wymiar czasu pracy
  3. Praca w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku
  4. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę z naturalnym i sztucznym oświetleniem , praca wykonywana pod presją czasu
  5. Stanowisko usytułowane na 1 piętrze w budynku  DPS Gnojno 118, budynek jest wolny od barier architektonicznych w zakresie poruszania się osób niepełnosprawnych: występują schody , jest winda
  6. Zmienne tempo pracy
  7. Sytuacje stresowe

 

  1. Wymagane dokumenty:
  2. CV podpisane własnoręcznie
  3. List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienie do konkursu podpisany własnoręcznie
  4. Kserokopie świadectw i dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność)
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej 5- letnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej (poświadczone przez kandydata za zgodność)
  6. Dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
  7. Oświadczenia podpisane własnoręcznie o:

- posiadaniu obywatelstwa polskiego (załącznik 1)

- o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik 2)

- o tym ze kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (załącznik 3)

- klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji (załącznik 4)

- kwestionariusz osobowy (załącznik 5)

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Kierownik Działu Kadr i Kontroli:

1/ prowadzenie akt osobowych pracowników

2/ sprawowanie nadzoru i kontroli nad dyscypliną pracy,

3/ nadzór nad obiegiem dokumentów zgodnie z instrukcja kancelaryjną,

4/ merytoryczna kontrola list płac,

nadzorowanie pracy komisji socjalnej

6/ prowadzenie kontroli zarządczej

7/ przygotowywanie zarządzeń

8/ przygotowanie planu i przeprowadzanie kontroli

9/ przygotowanie naboru na wolne stanowiska

10/ nadzór nad działalnością sekretariatu

11/ prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem, zwalnianiem, zaszeregowaniem awansowaniem, nagradzaniem i karaniem pracowników

12/ prowadzenie akt osobowych,

 

13/  prowadzenie aktualnej ewidencji pracowników w podziale na komórki organizacyjne i grupy pracownicze,

 

14/  ustalanie uprawnień pracowniczych w zakresie wypłat: nagród jubileuszowych, dodatków za staż pracy, dodatkowego wynagrodzenia rocznego itd.

 

15/przygotowywanie wszelkich dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (urlopy macierzyńskie, wychowawcze, bezpłatne, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu itp.),

 

16/  rejestracja wszelkiej nieobecności pracowników: urlopy wypoczynkowe i inne,

 

17/  prowadzenie spraw związanych z przechodzeniem pracowników na emeryturę i rentę.

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

-  dokumenty aplikacyjne należy składać  w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem „Konkurs na stanowisko Kierownika Działu Kadr i Kontroli Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie” z podaniem swojego imienia i nazwiska oraz adresu korespondencyjnego siedzibie DPS Gnojno 118 w sekretariacie  w terminie  do dnia 12 listopada 2019

- aplikacje które wpłyną do DPS po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane

- o terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie

- informacja o rozstrzygnięciu konkursu zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej  Starostwa (http://bip.powiat.busko.pl) oraz na tablicy informacyjnej Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie.

 

  1. Informacje dodatkowe
  2. Przyjmujemy wyłączanie kserokopie dokumentów, nadesłanych dokumentów nie zwracamy. W toku postepowania kandydat może być zobowiązany do okazania oryginałów składanych dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego,
  3. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszonym naborze.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..